Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a influencerfestival.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Jegyek
2018-05-21 05:43:57
early bird jegyek
2018. augusztus 01-ig
32 000 Ft +Áfa
2018-05-21 05:43:57
normál jegyek
2018. augusztus 02-től
42 000 Ft +Áfa
Regisztráció
fesztivál
Az Influencer Festival az influencerek és az influencer marketing iránt érdeklődők szakmai fesztiválja és csúcstalálkozója. A szervezők a Red Lemon PR ügynökség és a Hinora Group Reklámügynökség elkötelezettek az influencerek és a marketingesek szakmai támogatásában valamint az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében. A fesztivál az influencer közösség és a marketingszakma első számú, közös találkozóhelye. Az eseményen hazánk legnagyobb celebjei, vezető influencerei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, top marketingvezetői, márkatulajdonosai is részt vesznek. A rendezvény innovatív szervezéssel, impulzív programokkal, inspiráló, neves előadókkal, exkluzív vizuális élménnyel, prémium környezetben és plusz szolgáltatásokkal várja a több mint 300 influencert, marketing- döntéshozót-, szakembert-, cégvezetőt-, érdeklődőt.
helyszín
Budapest Music Center
1093 Budapest, Mátyás utca 8.
Kapcsolat:
Feszt Anita
+3620 559 32 41
program és termek

Részletes programbejelentés 2018. július 1-én

2 terem, 25 téma, több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó, és márkatulajdonos

 

Ízelítő a témákból:

 

Az influencerség pszichológiája és szociológiája 

  • Milyen veszélyeket rejt a véleményvezérség a közönségre nézve?
  • Milyen terhet jelent egy influencernek ez a szerep?
  • Milyen hatásai lehetnek hosszútávon a közösségre?
  • Egyáltalán miért posztolunk?

 

Mikor tetőzik és hány influencert bír még el a piac?

  • Mikor jöhet el a csúcspont?
  • Hova lehet ezt még fokozni?
  • Mi lesz a vége? Megunjuk egyszer ezeket a platformokat? 
  • Eljöhet újra az offline kor?

 

Reklám – Szükséges rossz?

  • Szponzorált tartalom, GVH, szabályozás 
  • A legújabb szabályozás miben nehezíti meg az influencerek munkáját?
  • Hogyan hat a követőikre?
     

 

Melyik marketing a jobb hosszútávon, melyik a kedveltebb a követők körében?

  • termékelhelyezés, giveaway, hashtag, kreatív kampány, takeover, stb.

 

Facebook vs. Instagram

  • Melyik platform az erősebb Magyarországon és miért?
  • Milyen előnyei, illetve hátrányai vannak?
  • Mi a különbség a két platform között?
     

Twitter bajnokok és elnökök

  • Miért nem működik itthon a Twitter, ha globális szinten mindenhol máshol igen? 
  • A social media hatalma - USA választási kampányok (Obama, Trump stb.)
  • Influencer politikusok, avagy a social media a politikában

 

Szupermodell és szuperinfluencer - beszélgetés 

  • Magyarország egyik leghíresebb véleményvezére, aki világszinten is elismert
  • Milyen esélye van egy magyar influencernek globálisan?
  • Európa vs. USA – amerikai trendek, top influencerek

 

Botrányosan jó influencer? 

  • Negatív reklám is reklám? Botrányokkal vagy botrányok nélkül lehetünk sikeresek?

 

Lankad a figyelem? Tippek hosszútávra!

  • Hogyan lehet fenntartani az érdeklődést hosszútávon?
  • Mit tesz az influencer a kiégés ellen? 
  • Mekkora nyomás a folyamatos posztolás?
  • Mit adhat még az influencer a tartalmakon kívül? Konverziós igények
  • Hogyan adja el magát az influencer?
  • Hogyan tegyünk szert rajongókra?
  • Hogyan legyen egy influencer figyelemfelkeltő?

 

Vlogger’s life – A YouTube sztárokkal  beszélgetés

  • A vloggerkedés a jövő?
  • YouTube sztárok, mint az influencerek új generációja?

 

Kirakatban élt magánélet

  • Mit mutassunk és mit ne a social media felületeinken?
  • El lehet választani a magánéletet és a munkát?
  • Sikeresebbek azok az influencerek, akik megosztják a magánéletüket követőikkel?

 

Feedback – csatoljunk vissza!

  • Mennyire fontos az influencerek számára a visszajelzés (negatív/pozitív)? 
  • Hogyan tudják megvédeni magukat a közvélemény ítéletétől?

 

Fizetett hitelesség?

  • Hogyan legyünk hitelesek, miközben pénzért reklámozunk?
  • Hogy maradhatunk így hitelesek és szerethetők a követőink számára?

A tudatos/felelős influencer 

  • Tudatosság a posztok, illetve a kiválasztott márka mögött
  • Miért fontos a példamutatás?
  • Influencerek reputációja, personal brand-je
  • A márkáról való megítélést is megváltoztatja
  • Mi alapján döntenek egy márkáról?
  • Mit tehet meg egy influencer?

 

Férfi vs. női influencerek  

  • Miért van több női influencer?
  • Könnyebb és sikeresebb reklámozni nőkkel?

 

Szerkesztett valóság

  • Mennyi utómunka van egy-egy posztban?
  • Mindig a tökéletességre kell törekedni? 
  • Mennyire real a "real life"? Mennyire mutatunk magunkról hamis képet?
  • Photoshop, Perfect Body, átalakító applikációk...
  • Trollok és kanapéhuszárok - Hogyan lehet a negatív kommenteket kezelni?
  • Tartalomfogyasztás személyre szabva
  • Történetmesélés – pontos célzás szavakkal

 

Hashtag nagyik és hipszter nagypapák 

  • Mi lesz a mai influencerekkel 10 év múlva?
  • 50 évesen is lehet valaki influencer? 

 

Mennyire kell illeszkednie egy influencernek egy cég arculatához, egy márkához?

  • Az influencer és a márka kapcsolata
  • Guide pontos követése: mennyire kötelező és kivitelezhető
  • Hogyan válasszunk arcot/karaktert/influencert kampányainkhoz?

 

A nagy márkák mi alapján választják ki nagyköveteiket? 

  • Hitelesség
  • Követők száma
  • Elérések

 

Sikersztorik brandek szemszögéből 

  • Influencer marketing esettanulmányok
  • Influencerek a különböző iparágakban
  • Brandek építése influencerek segítségével
  • Mitől lehet sikeres egy influencer kampány?

 

Gerillamarketing - melyek azok a cégek, ahol működik és melyeknél nem; miért?

 

Targetálás, pozíciónálás

  • Optimális célcsoport elérése
  • Mi a garancia arra, hogy az adott márka/ poszt valóban a célközönségnek szól, és azt el is éri?
  • Pozitív fogadtatása lesz- e az adott posztnak?

 

Micro-influencer eszközök, stratégiák – hogyan alakítsuk ki influencer portfóliónkat?

  • Melyik influencer mire alkalmas és mire nem?

 

Influencer marketing 2.0

 

Mi mindent kell tudnod az influencer személyéről?

 

Hogyan neveljünk influencert? 

 

Élő influencer kampány a fesztivál ideje alatt

 

Influencer show és meglepetés programok

 

 

előadók
hamarosan...
MMSZ
Uniqa
Marketing & Media
netcircle