Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a influencerfestival.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Marketing Summit Hungary szeptember 12.
Program
szeptember 13.
09:00-16:30
Brand Track
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től.
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Meet the Content 2.0 - From trash to treasure
bővebben
x Mi számít tartalomnak, és mi nem? Mik a social media legértékesebb tartalmai? Milyen az a tartalom, amitől a világ egy jobb hely lehet? Kontent újrahasznosítás, és rakjuk le együtt a digitális környezetvédelem szabályait!
Előadás
Nagy Márton (Positive Adamsky) | Rábai Márk (Positive Adamsky)
09:30 - 10:00
Content Creation & Influencer Marketing Rules
bővebben
x Ismerd meg a tartalomgyártás és az influencer marketing szabályozási környezetét! Hol kapcsolódik a jog és a tartalomgyártás? Mi a kontent, és az kié? A szabályok tisztázása - Európai Uniós jogszabályok, szerzői jogi irányelvek és GVH szabályozás
Előadás
Fazekas Ildikó (ÖRT) | Dr. Zenisek Andrea (GVH)
10:00 - 10:30
The ultimate guide to Content Creation & Influencer Marketing
bővebben
x Mi a tartalom létrehozásának folyamata? Milyen a jó tartalomstratégia? Minden influencer tartalomgyártó, de nem minden tartalomgyártó influencer - mikortól számít valaki influencernek? Milyen típusú influencerek vannak 2019-ben? Mennyiért gyártanak tartalmat? Évente hány márkás együttműködést vállalnak? Mit jelent hitelesnek lenni, hogyan lehet megőrizni? Mi az ügyfelek, ügynökségek, menedzsmentcégek, influencerek szerepe, mik a felelősségi köreik, feladataik, kötelezettségeik az influencer marketingben? 
Előadás
Előadók hamarosan.
10:30 - 11:00
Celebrity Endorser vs. Content Creator
bővebben
x Mik az alapvető és elérésbeli különbségek, milyen elvárásokat támasszunk az egyik és a másik felé? Kit hogyan kezelnek a piacon? Hatékonyabbak a kisebb alkotók, mint a hírességek? 
Influencer - Content creator vita
Előadók hamarosan.
11:00 - 11:30
Hosszútávú vs. alkalmi együttműködések
bővebben
x Miért van kevesebb hosszútávú együttműködés és mi lenne az ideális? Milyen hátulütőkkel jár, ha nagyon eltolódik az arány, mit preferálnak inkább az influencerek, és mit az ügyfelek?
Ügyfél - Influencer vita
Előadók hamarosan.
11:30 - 12:00
Influencer egyéni vs. közös képviselete/Branded vs. Organic Content
bővebben
x Mi szól az egyéni, és mi a közös képviselet mellett? Milyen előnyöket tud biztosítani a menedzsmentcég az egyéni képviselettel szemben? Miért választja egy influencer, hogy saját magát képviseli, és kinek javasolt az érdekképviselet? Mennyi az egészséges branding? Hogyan kell összeegyeztetni az ügyfél tartalmi kéréseit az influencer személyes brandjével? Mitől válik valami #reklámmá, és hogyan ne váljon valaki "hirdetőtáblává"? 
Influencer - Menedzsmentcég vita
Előadók hamarosan.
12:00 - 12:30
Influencer Marketing 101
bővebben
x A brieftől az evalig: hogyan jön létre egy influencer kampány, milyen állomásai vannak ideális esetben? Mikor érdemes influencert használni? Mi mindent vegyünk figyelembe az influencer kiválasztásakor? Hol vannak a legnagyobb eltérések az ideálishoz képest? Ki miért felel ebben a folyamatban, és ki kihez fordulhat, ha problémája van? Útmutatás a márka-ügynökség-menedzsmentcég-influencer együttműködésekhez
Kerekasztal
Bánki Judit (BJ's Management) | Bolla Viki (Insta content creator) | Dévald Ákos (Post for Rent) | Szepesi Dóri (Positive Adamsky) | Tóth Katalin (Paco Rabanne)
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:00
Content Creation team vs. Talent management – Hogyan építsünk fel egy tökéletes tartalom-előállítói csapatot?
bővebben
x Hogyan lehet felépíteni egy tökéletes tartalomgyártói csapatot? Milyen pozíciók (pl. content strategist, content manager, creator/influencer, content editor, digital marketing specialist, content analyst), milyen szerepek és felelősségi körök léteznek? Mikortól érdemes  influencerdivíziót felállítani? Ez milyen megvalósításbeli előnyökkel jár? Kitermeli-e magát? Hogyan keressünk tehetségeket, hogyan menedzseljük őket? Milyen a jó talent management?
Kerekasztal
Farkas Dani (Star Network) | Horváth Ádám (Nuheadz) | Mérő Ádám (Coca – Cola) | Sass Dani (Armadillo) | Szabó Gergő (Special Effects) | Varga - Szilágyi Zsolt (Post for Rent) | Zorigt Batjin (HPS)
14:00 - 14:30
A tökéletes social media guide
bővebben
x Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn közösségi platformok trendjei. Melyik platformot hogyan, és mire használjuk, milyen kiaknázatlan lehetőségek vannak? Közösségi médiás videó trendek és insightok a világban.
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)
14:30 - 15:00
Mi kell ahhoz, hogy valakiből top tartalomgyártó legyen?
bővebben
x Hogyan gyártasz egyedi tartalmat? Hogyan tudsz folyamatosan, magas színvonalon televíziós-, rádiós, - közösségi médiás tartalmat gyártani? Hogyan tudod a figyelmet fenntartani a különböző kontenteknél? Alkalmanként miért fontosak az élő adások, bejelentkezések a közösségi médiában? Hogyan tartasz kapcsolatot a rajongóiddal? A legnagyobb Creatorok nem iskolákban tanulták a szövegírás, a fotózás, a videó- és podcast készítés fortélyait, mit javasolsz a jelen- és a jövő tartalomgyártóinak, hogyan képezzék magukat?
Beszélgetés
Előadók hamarosan.
15:00 - 15:30
Multi - Channel Network (MCN) üzleti modellek és hálózatok
bővebben
x Tehetségügynökök? Tartalomgyártók? Vagy teljes médiahálózatok?  Az "MCN" üzleti modell az elmúlt években gyorsan megváltozott, MCN vezetők megvizsgálják, mi működik ma, és hogyan változik a videófókuszált hálózatok világa a jövőben?
Kerekasztal
Hernádi Gábor (Star Network) | Juhász Noémi ( Post for Rent ) | Pintér R. Róbert (4 Kids Network) | Szabó Zsolt  (Special Effects)
15:30 - 16:00
Content Performance & Influencer Campaign Analytics – Mérési megoldások
bővebben
x Mik a legbiztosabb mérési eszközök? Hogyan mérjünk obskúrus tartalmakat? Mik a legcélravezetőbb KPI-ok? Mik a legjobb módszerek? Kell-e feketelistázni az eredményeket? Kik a valódi és kik a hamis influencerek?
Előadás
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Nagy léptékű influencerek helyett mikroinfluencerek
bővebben
x A gyógyszeriparban nagyon kötöttek a kommunikációs lehetőségek, ami az influencerekkel való együttműködésre is ugyanúgy érvényes. A Bayer Consumer Healthnél kidolgoztak egy olyan modellt a Bepanthen márkára, ami másfél éve sikeresen működik, és mind a szigorú törvényi szabályozásnak, mind a gyógyszercégekre jellemző belső elvárásoknak megfelel, miközben az influencernek is szabadságot biztosítanak.
Előadás
Kovács Ambrus (Bayer)
16:30 - 17:00
Influencer Marketing Benchmarks
bővebben
x Milyen sikeres együttműködések voltak a közelmúltban, és mi volt az alapjuk? Milyen patternt lehet felfedezni bennük? Influencer kampányok, amelyek kreatív ötletre, és nem csak médiatervre épülnek. Inspriáció márkáknak és influencereknek.
Előadás
Tőrös Balázs (Fastbridge)
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


Creator Track
Témák a jelen és a jövő tartalomgyártóinak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től.
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:30
Hogyan készítsünk videókat? - a prémium videógyártás művészete
bővebben
x Videók létrehozása, rögzítése, szerkesztése, megosztása,  tartalom tartalomspecializálás és testreszabás; demók, tippek, filmkészítő skillek, betekintés a legjobb gyakorlatokba; Mik a legjobb eszközök, felszerelések, szerkesztőprogramok (vágó- és hangszerkesztő software-ek)? Mit kell tudni a világítás beállításáról? Tudj meg mindent az okostelefonos videókészítésről, az animációról és mozgásgrafikáról, mint tartalomról, a mobil élő streaming eszközkészletekről és munkafolymatokról! Gyárts prémium videókat, és valósíts meg jobb élő közvetítéseket!
Előadás
Előadók hamarosan.
14:30 - 15:00
YouTube podcast - prémium digitális videó a jövő tartalma
bővebben
x Sztárvloggerek beszélgetnek arról, milyen eszközökkel építik a csatornájukat. Milyen YouTube mérőszámokat kell figyelni? Hogyan kell tartalmat létrehozni és tesztelni? Hogyan vezethetnek a jó kulcsszavak és a SEO a YouTube csatornád sikeréhez? Hogyan lehet növelni a videómegtekintéseket SEO technikák segítségével? Miért van szükség video sitemap-re és még néhány ingyenes eszközre, amelyekkel javíthatod a rangsorolásodat, a videókra kattintásokat és azok megtekintéseit? YouTube Channel analytics megértése. 
Élő podcast
Előadók hamarosan.
15:00 - 15:30
Facebook és Instagram trendek – Tartalomgyártók a Facebookon, Videó az Instagramon és egyéb formátumok
bővebben
x Instagramsztárok és tartalomgyártók beszélgetnek arról, hogy használják az IGTV-t közösségépítésre. Tippek, trükkök és a legjobb gyakorlatok az Instagram használatához. Milyen típusú tartalom működik a legjobban, mi a jó stratégia az összes Instagram formátumhoz - pl. IGTV, Stories, Feed és Live? Hogyan tudják jelenlétüket növelni, hogyan keresnek pénzt, és építenek üzletet a Facebookon? Hogyan használják a Facebook Watch-t? Hogyan optimalizálnak tartalmat?
Élő Facebook Live
Előadók hamarosan.
15:30 - 16:00
Creator's challenges
bővebben
x Hogyan találd meg a stílusod és a hangod? Hogyan építsd fel online márkádat? Hogyan használd a platformokat? Hogyan építsd és vond be a közösségedet? Hogyan lehet rajongói közösséget menedzselni? Hogyan lehet sikeresen felépíteni egy menedzsmentcsapatot? Milyen tartalomgyártói üzleti modellek vannak?  A márkákkal való együttműködések szerződéskötéssel járnak - mi mindenre kell odafigyelni? Hogyan lehet jól megismerni egy márkát? Mi a titka egy nagyszerű videónak/posztnak? Hogyan csinálj vírustartalmat?  VR, AR, 360 videó - hogyan használd ki ezeket? A VR lenne a bevonó szórakoztatás jövője? Hogyan hozz létre olyan tartalmat, amely szórakoztat, miközben üzleti célokat is szolgál? Hogyan lehet vonzó médiatartalmat létrehozni a tinik számára?  Hogyan használd fel az adatokat a nagyobb eléréshez? Hogyan használd fel más influencerekkel/tartalomgyártókkal való összefogás erejét a kölcsönös előnyök érdekében? Hogyan kezeld és tarts lépést a kihívásokkal és trendekkel? Részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben gyárts tartalmat? Hogyan válnak a tartalomgyártók hírességekké, hogyan menedzseld karriered? Mit tudsz tenni az online zaklatás ellen? 
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Influencerek tabuk nélkül
bővebben
x Milyen külföldi trendeket követsz (csatornák, formátumok, fontos jövőbe mutató patternek)? Hogyan építetted fel oldaladat/csatornádat és tetted pénzzé? Az online életed, hogyan befolyásolja az offline életed? Hogyan tervezed meg az offline szerepléseidet (élő előadások, közönségtalálkozók, stb.)? Hogyan növeled ezek által a személyes márkaismertségedet? Hogyan fejleszted magadat? Influencerként mit teszel a mentális egészségedért? Hogyan kerülöd el az alkotói kiégést? Hogyan találod meg a munka-magánélet közötti egyensúlyt? Influencer párokat is kérdezünk a közös munkáról, hogy miért szeretnek együtt dolgozni, valamint milyen a civil élet egymással? Mit teszel azért, hogy társadalmilag felelős influencer legyél?
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
16:30 - 17:00
Élő videógyártás
bővebben
x A legnagyobb hazai vloggerek élőben készítenek tartalmat. Légy részese te is!
Élő videó
Előadók hamarosan.
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party
Creator Track
Témák a jelen és a jövő tartalomgyártóinak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től.
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:30
Hogyan készítsünk videókat? - a prémium videógyártás művészete
bővebben
x Videók létrehozása, rögzítése, szerkesztése, megosztása,  tartalom tartalomspecializálás és testreszabás; demók, tippek, filmkészítő skillek, betekintés a legjobb gyakorlatokba; Mik a legjobb eszközök, felszerelések, szerkesztőprogramok (vágó- és hangszerkesztő software-ek)? Mit kell tudni a világítás beállításáról? Tudj meg mindent az okostelefonos videókészítésről, az animációról és mozgásgrafikáról, mint tartalomról, a mobil élő streaming eszközkészletekről és munkafolymatokról! Gyárts prémium videókat, és valósíts meg jobb élő közvetítéseket!
Előadás
Előadók hamarosan.
14:30 - 15:00
YouTube podcast - prémium digitális videó a jövő tartalma
bővebben
x Sztárvloggerek beszélgetnek arról, milyen eszközökkel építik a csatornájukat. Milyen YouTube mérőszámokat kell figyelni? Hogyan kell tartalmat létrehozni és tesztelni? Hogyan vezethetnek a jó kulcsszavak és a SEO a YouTube csatornád sikeréhez? Hogyan lehet növelni a videómegtekintéseket SEO technikák segítségével? Miért van szükség video sitemap-re és még néhány ingyenes eszközre, amelyekkel javíthatod a rangsorolásodat, a videókra kattintásokat és azok megtekintéseit? YouTube Channel analytics megértése. 
Élő podcast
Előadók hamarosan.
15:00 - 15:30
Facebook és Instagram trendek – Tartalomgyártók a Facebookon, Videó az Instagramon és egyéb formátumok
bővebben
x Instagramsztárok és tartalomgyártók beszélgetnek arról, hogy használják az IGTV-t közösségépítésre. Tippek, trükkök és a legjobb gyakorlatok az Instagram használatához. Milyen típusú tartalom működik a legjobban, mi a jó stratégia az összes Instagram formátumhoz - pl. IGTV, Stories, Feed és Live? Hogyan tudják jelenlétüket növelni, hogyan keresnek pénzt, és építenek üzletet a Facebookon? Hogyan használják a Facebook Watch-t? Hogyan optimalizálnak tartalmat?
Élő Facebook Live
Előadók hamarosan.
15:30 - 16:00
Creator's challenges
bővebben
x Hogyan találd meg a stílusod és a hangod? Hogyan építsd fel online márkádat? Hogyan használd a platformokat? Hogyan építsd és vond be a közösségedet? Hogyan lehet rajongói közösséget menedzselni? Hogyan lehet sikeresen felépíteni egy menedzsmentcsapatot? Milyen tartalomgyártói üzleti modellek vannak?  A márkákkal való együttműködések szerződéskötéssel járnak - mi mindenre kell odafigyelni? Hogyan lehet jól megismerni egy márkát? Mi a titka egy nagyszerű videónak/posztnak? Hogyan csinálj vírustartalmat?  VR, AR, 360 videó - hogyan használd ki ezeket? A VR lenne a bevonó szórakoztatás jövője? Hogyan hozz létre olyan tartalmat, amely szórakoztat, miközben üzleti célokat is szolgál? Hogyan lehet vonzó médiatartalmat létrehozni a tinik számára?  Hogyan használd fel az adatokat a nagyobb eléréshez? Hogyan használd fel más influencerekkel/tartalomgyártókkal való összefogás erejét a kölcsönös előnyök érdekében? Hogyan kezeld és tarts lépést a kihívásokkal és trendekkel? Részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben gyárts tartalmat? Hogyan válnak a tartalomgyártók hírességekké, hogyan menedzseld karriered? Mit tudsz tenni az online zaklatás ellen? 
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Influencerek tabuk nélkül
bővebben
x Milyen külföldi trendeket követsz (csatornák, formátumok, fontos jövőbe mutató patternek)? Hogyan építetted fel oldaladat/csatornádat és tetted pénzzé? Az online életed, hogyan befolyásolja az offline életed? Hogyan tervezed meg az offline szerepléseidet (élő előadások, közönségtalálkozók, stb.)? Hogyan növeled ezek által a személyes márkaismertségedet? Hogyan fejleszted magadat? Influencerként mit teszel a mentális egészségedért? Hogyan kerülöd el az alkotói kiégést? Hogyan találod meg a munka-magánélet közötti egyensúlyt? Influencer párokat is kérdezünk a közös munkáról, hogy miért szeretnek együtt dolgozni, valamint milyen a civil élet egymással? Mit teszel azért, hogy társadalmilag felelős influencer legyél?
Kerekasztal
Előadók hamarosan.
16:30 - 17:00
Élő videógyártás
bővebben
x A legnagyobb hazai vloggerek élőben készítenek tartalmat. Légy részese te is!
Élő videó
Előadók hamarosan.
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party


Brand Track
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
Előadók felkérés alatt. Előadók bejelentése július 12-től.
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
09:10 - 09:30
Meet the Content 2.0 - From trash to treasure
bővebben
x Mi számít tartalomnak, és mi nem? Mik a social media legértékesebb tartalmai? Milyen az a tartalom, amitől a világ egy jobb hely lehet? Kontent újrahasznosítás, és rakjuk le együtt a digitális környezetvédelem szabályait!
Előadás
Nagy Márton (Positive Adamsky) | Rábai Márk (Positive Adamsky)
09:30 - 10:00
Content Creation & Influencer Marketing Rules
bővebben
x Ismerd meg a tartalomgyártás és az influencer marketing szabályozási környezetét! Hol kapcsolódik a jog és a tartalomgyártás? Mi a kontent, és az kié? A szabályok tisztázása - Európai Uniós jogszabályok, szerzői jogi irányelvek és GVH szabályozás
Előadás
Fazekas Ildikó (ÖRT) | Dr. Zenisek Andrea (GVH)
10:00 - 10:30
The ultimate guide to Content Creation & Influencer Marketing
bővebben
x Mi a tartalom létrehozásának folyamata? Milyen a jó tartalomstratégia? Minden influencer tartalomgyártó, de nem minden tartalomgyártó influencer - mikortól számít valaki influencernek? Milyen típusú influencerek vannak 2019-ben? Mennyiért gyártanak tartalmat? Évente hány márkás együttműködést vállalnak? Mit jelent hitelesnek lenni, hogyan lehet megőrizni? Mi az ügyfelek, ügynökségek, menedzsmentcégek, influencerek szerepe, mik a felelősségi köreik, feladataik, kötelezettségeik az influencer marketingben? 
Előadás
Előadók hamarosan.
10:30 - 11:00
Celebrity Endorser vs. Content Creator
bővebben
x Mik az alapvető és elérésbeli különbségek, milyen elvárásokat támasszunk az egyik és a másik felé? Kit hogyan kezelnek a piacon? Hatékonyabbak a kisebb alkotók, mint a hírességek? 
Influencer - Content creator vita
Előadók hamarosan.
11:00 - 11:30
Hosszútávú vs. alkalmi együttműködések
bővebben
x Miért van kevesebb hosszútávú együttműködés és mi lenne az ideális? Milyen hátulütőkkel jár, ha nagyon eltolódik az arány, mit preferálnak inkább az influencerek, és mit az ügyfelek?
Ügyfél - Influencer vita
Előadók hamarosan.
11:30 - 12:00
Influencer egyéni vs. közös képviselete/Branded vs. Organic Content
bővebben
x Mi szól az egyéni, és mi a közös képviselet mellett? Milyen előnyöket tud biztosítani a menedzsmentcég az egyéni képviselettel szemben? Miért választja egy influencer, hogy saját magát képviseli, és kinek javasolt az érdekképviselet? Mennyi az egészséges branding? Hogyan kell összeegyeztetni az ügyfél tartalmi kéréseit az influencer személyes brandjével? Mitől válik valami #reklámmá, és hogyan ne váljon valaki "hirdetőtáblává"? 
Influencer - Menedzsmentcég vita
Előadók hamarosan.
12:00 - 12:30
Influencer Marketing 101
bővebben
x A brieftől az evalig: hogyan jön létre egy influencer kampány, milyen állomásai vannak ideális esetben? Mikor érdemes influencert használni? Mi mindent vegyünk figyelembe az influencer kiválasztásakor? Hol vannak a legnagyobb eltérések az ideálishoz képest? Ki miért felel ebben a folyamatban, és ki kihez fordulhat, ha problémája van? Útmutatás a márka-ügynökség-menedzsmentcég-influencer együttműködésekhez
Kerekasztal
Bánki Judit (BJ's Management) | Bolla Viki (Insta content creator) | Dévald Ákos (Post for Rent) | Szepesi Dóri (Positive Adamsky) | Tóth Katalin (Paco Rabanne)
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:00
Content Creation team vs. Talent management – Hogyan építsünk fel egy tökéletes tartalom-előállítói csapatot?
bővebben
x Hogyan lehet felépíteni egy tökéletes tartalomgyártói csapatot? Milyen pozíciók (pl. content strategist, content manager, creator/influencer, content editor, digital marketing specialist, content analyst), milyen szerepek és felelősségi körök léteznek? Mikortól érdemes  influencerdivíziót felállítani? Ez milyen megvalósításbeli előnyökkel jár? Kitermeli-e magát? Hogyan keressünk tehetségeket, hogyan menedzseljük őket? Milyen a jó talent management?
Kerekasztal
Farkas Dani (Star Network) | Horváth Ádám (Nuheadz) | Mérő Ádám (Coca – Cola) | Sass Dani (Armadillo) | Szabó Gergő (Special Effects) | Varga - Szilágyi Zsolt (Post for Rent) | Zorigt Batjin (HPS)
14:00 - 14:30
A tökéletes social media guide
bővebben
x Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn közösségi platformok trendjei. Melyik platformot hogyan, és mire használjuk, milyen kiaknázatlan lehetőségek vannak? Közösségi médiás videó trendek és insightok a világban.
Előadás
Lévai Richárd (RG Stúdió)
14:30 - 15:00
Mi kell ahhoz, hogy valakiből top tartalomgyártó legyen?
bővebben
x Hogyan gyártasz egyedi tartalmat? Hogyan tudsz folyamatosan, magas színvonalon televíziós-, rádiós, - közösségi médiás tartalmat gyártani? Hogyan tudod a figyelmet fenntartani a különböző kontenteknél? Alkalmanként miért fontosak az élő adások, bejelentkezések a közösségi médiában? Hogyan tartasz kapcsolatot a rajongóiddal? A legnagyobb Creatorok nem iskolákban tanulták a szövegírás, a fotózás, a videó- és podcast készítés fortélyait, mit javasolsz a jelen- és a jövő tartalomgyártóinak, hogyan képezzék magukat?
Beszélgetés
Előadók hamarosan.
15:00 - 15:30
Multi - Channel Network (MCN) üzleti modellek és hálózatok
bővebben
x Tehetségügynökök? Tartalomgyártók? Vagy teljes médiahálózatok?  Az "MCN" üzleti modell az elmúlt években gyorsan megváltozott, MCN vezetők megvizsgálják, mi működik ma, és hogyan változik a videófókuszált hálózatok világa a jövőben?
Kerekasztal
Hernádi Gábor (Star Network) | Juhász Noémi ( Post for Rent ) | Pintér R. Róbert (4 Kids Network) | Szabó Zsolt  (Special Effects)
15:30 - 16:00
Content Performance & Influencer Campaign Analytics – Mérési megoldások
bővebben
x Mik a legbiztosabb mérési eszközök? Hogyan mérjünk obskúrus tartalmakat? Mik a legcélravezetőbb KPI-ok? Mik a legjobb módszerek? Kell-e feketelistázni az eredményeket? Kik a valódi és kik a hamis influencerek?
Előadás
Előadók hamarosan.
16:00 - 16:30
Nagy léptékű influencerek helyett mikroinfluencerek
bővebben
x A gyógyszeriparban nagyon kötöttek a kommunikációs lehetőségek, ami az influencerekkel való együttműködésre is ugyanúgy érvényes. A Bayer Consumer Healthnél kidolgoztak egy olyan modellt a Bepanthen márkára, ami másfél éve sikeresen működik, és mind a szigorú törvényi szabályozásnak, mind a gyógyszercégekre jellemző belső elvárásoknak megfelel, miközben az influencernek is szabadságot biztosítanak.
Előadás
Kovács Ambrus (Bayer)
16:30 - 17:00
Influencer Marketing Benchmarks
bővebben
x Milyen sikeres együttműködések voltak a közelmúltban, és mi volt az alapjuk? Milyen patternt lehet felfedezni bennük? Influencer kampányok, amelyek kreatív ötletre, és nem csak médiatervre épülnek. Inspriáció márkáknak és influencereknek.
Előadás
Tőrös Balázs (Fastbridge)
17:30 - 21:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
21:00 - 02:00
VIP Party

A Marketing Summit és az Influencer Festival a szakmai programok mellett élményteli programokkal is várja résztvevőit az AranyHall, a Magenta Café és a VOLT Lokál termeiben. Részletesebb információk hamarosan, vagy addig is lépj velünk kapcsolatba. (marketingsummit@positive.hu; influencerfestival@positive.hu)

 

1. Marketing Safari – szeptember 11, 10.00 – 18.00

A Marketing Summit nulladik napján, szeptember 11-én tíz különböző témában, Budapest tíz különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével. ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

2. Influencer Festival közönségtalálkozók – szeptember 12-13, 14.30 – 21.00

Ünnepeld az online videó világát barátaiddal, találkozz kedvenc tartalomgyártóiddal, és szórakozz nagyon jól az Influencer Festival közönségtalálkozóin (Community Track) szeptember 12-én és 13-án délután. Találkozz a legnagyobb videósztárokkal, barátkozz és légy fantasztikus! ( ez a program deluxe jeggyel érhető el )

 

3. Speakers Bar – szeptember 12-13, 10.00 – 16.00

Előtted van, ahogy a Marketing Summit és az Influencer Festival sztárelőadói a Volt Lokál bárban frissítő italokkal szolgálnak Neked, miközben kötetlenül beszélgethetsz velük? ( ez a program deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

4. Szelfi Múzeum – szeptember 12-13, 12.00 – 21.00

Egyedi díszletek és installációk között készíthetsz magadról és társaidról fantasztikus képeket. Csak a kreativitásod szabhat határokat! Vegyél részt az Influencer Festival profilkép versenyében. További részletek hamarosan. ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

5. Relax Time – szeptember 12-13, 09.00 – 16.00

A masszázs megszünteti az izomfájdalmakat, csökkenti a feszültséget és egy jó érzést ad a testednek főleg, ha túl sokáig ülsz a konferencia székeken. A tanulás fontos, de testi-lelki közérzeted szintúgy.

A két nap alatt is legyen „ME TIME”-od, amikor csak Te vagy! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

6. Gyere és játssz – szeptember 12 – 13, 09.00 – 16.00

Nem feledkezhetünk meg a szórakoztató percekről sem, mert lazítanod és nevetned kell a konferencia idején is. Mindig időt kell szánni a játékra, így gyere és játssz a mi játéksarkunkban. Lehetsz egyedül, vagy már egy csoportban, de összekeveredhetsz másokkal is. A lényeg, hogy bátran próbáld ki magadat! ( ez a program minden jegytípussal elérhető )

 

7. VIP After party – szeptember 12 – 13, 21.00 – 02.00

Buli van! Lazíts velünk a két hosszú nap után, amely tele volt érdekes előadásokkal és workshopokkal. Gyere velünk, szórakozzunk együtt, találd meg az összes érdekes embert, akikkel a két nap során találkoztál, de nem volt időtök beszélgetni. Szánj időt a bulizásra és csatlakozz a VIP résztvevőkhöz a Volt Lokálban! ( ez a program 2 napos deluxe jeggyel érhető el, korlátozott számban )

 

és további élményteli programok hamarosan…

Az idei évben nemcsak az esemény helyszínén változtattunk, hanem a Festival programalkotási folyamatán is. Első lépésként megrendeztük az Influencer Festival Program Hub eseményt, amelyen az influencer marketing jeles képviselői – TOP influencerek, megbízói oldal döntéshozói, ügynökségek és menedzsmentcégek vezető szakemberei – közösen összegyűjtötték a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján az Influencer Festival alábbi „Track”-ei rajzolódtak ki: Brand Track, Creator Track, Community Track

A Festival idei vállalati/márkás szekciója (Brand Track) részletes betekintést nyújt a felelős és tudatos influencer „használatba”, továbbá mélyreható stratégiai megbeszélésekbe is bepillantást enged, amelyek az online videó és általánosságban a média jövőjét veszik górcső alá. Gyere el, tanulj meg stratégiákat és titkokat a digitális média szereplőitől és szakembereitől!

Fejleszd a tartalom-előállítási képességeidet a Creator Tracken, és szerezd be a legjobb optimalizálási tippeket a különböző közösségi médiás platform profijaitól! Csak légy önmagad a social media platformokon, és mutatjuk, hogyan lehetsz a tartalomgyártás királya. Továbbá részese lehetsz gyakorlatorientált workshopoknak is. A Festival szakértői oktatnak és inspirálnak Téged „hazavihető” gyakorlatokkal, amiket akár azonnal be tudsz építeni a tartalomgyártásodba. Hozz létre jobb tartalmakat, növeld a csatornád feliratkozóinak, követőinek számát, törj be az iparágba és találkozz más tartalomgyártókkal!

Ünnepeld az online videó világát barátaiddal, találkozz kedvenc tartalomgyártóiddal, és szórakozz nagyon jól az Influencer Festival közönségtalálkozóin (Community Track) szeptember 12-én és 13-án délután. Találkozz a legnagyobb videósztárokkal, barátkozz és légy fantasztikus!

Részletes programbejelentés június 12-től.

 

Influencer Festival Program Hub résztvevői:

Influencerek:

Bolla Viktória

Istenes Bence

Lakatos Levente

Pamkutya

Puskás Péter

Zimány Linda
 

Ügyféloldal:

Gábor Andrea (Pannontej)

Kadlok Nelli (Rossmann)

Kovács Alexandra (E.ON)

Kovács Barnabás (Lipton (PepsiCo))

Kun Melinda (Rauch)

Pantl Péter (HELL Energy)

Pivarcsi Bianka (Budapest Airport)

Sörös József Péter (Telekom HU)

Tóth Katalin (Paco Rabanne)

 

Menedzsmentcégek:

Bánki Judit (BJ’s Management)

Bozsik Brigitta (Grandioso International Management)

Dely Ábris (Creatinsta)

Dévald Ákos (Post for Rent)

Farkas Dániel (Star Network)

Fellegi Réka (IKO Artist Management)

Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management)

Hullai Krisztina (TMC Management)

Kéry-Széles Krisztina (IKO Artist Management)

Majlath Natasha (Grandioso International Management)

Szabó Zsolt (Special Effects Media)

 

Ügynökségek:

Arany Gábor (Armadillo)

Ádám Orsi (Positive Adamsky)

Boroznaki Gergely (Crane)

Hajagos Rita (Red Lemon Media)

Nagy Péter (Red Lemon Media)

Rábai Márk (Positive Adamsky)

Szepesi Dóri (Positive Adamsky)

Tőrös Balázs (Fastbridge)

Vaszary Ádám (Positive Adamsky)

Zorigt Batjin (HPS)

 

További szakértők:

Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT))

Szántó Péter (Influencer Festival)

Szerényi Szabolcs (Kreatív)

Varga Szabolcs (InfluencerKereső.hu)

További képekért kattintson a képre