Cookie / süti kezelés
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a influencerfestival.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Tudjon meg többet…
Rendben
Nem fogadom el
Influencer Festival Közönségtalálkozó Marketing Summit Hungary szeptember 12.
Program
szeptember 13.
09:00-16:30
Brand Track
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
Gál Petra (RTL Klub Hungary) | Simon Krisztián (MMonline, Brandmánia)
09:10 - 09:30
Meet the Content 2.0 - From trash to treasure
bővebben
x Mi számít tartalomnak, és mi nem? Mik a social media legértékesebb tartalmai? Milyen az a tartalom, amitől a világ egy jobb hely lehet? Kontent újrahasznosítás, és rakjuk le együtt a digitális környezetvédelem szabályait!
Páros előadás
Nagy Márton (Positive Adamsky) | Rábai Márk (Positive Adamsky)
09:30 - 10:00
Content Creation & Influencer Marketing Rules
bővebben
x Merre halad a világ a szabályozás szempontjából? Önszabályozási és hatósági gyakorlat a világban, GVH utóvizsgálatok eredményei, és ÖRT útmutató a láthatáron
Páros előadás
Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklám Testület) | Dr. Zenisek Andrea (Gazdasági Versenyhivatal)
10:00 - 10:30
The ultimate guide to Content Creation & Influencer Marketing
bővebben
x Mi a tartalom létrehozásának folyamata? Milyen a jó tartalomstratégia? Minden influencer tartalomgyártó, de nem minden tartalomgyártó influencer - mikortól számít valaki influencernek? Milyen típusú influencerek vannak 2019-ben? Mennyiért gyártanak tartalmat? Évente hány márkás együttműködést vállalnak? Mit jelent hitelesnek lenni, hogyan lehet megőrizni? Mi az ügyfelek, ügynökségek, menedzsmentcégek, influencerek szerepe, mik a felelősségi köreik, feladataik, kötelezettségeik az influencer marketingben? 
Páros előadás
Istenes Bence | Vaszary Ádám (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Celebrity Endorser vs. Content Creator
bővebben
x Mik az alapvető és elérésbeli különbségek, milyen elvárásokat támasszunk az egyik és a másik felé? Kit hogyan kezelnek a piacon? Hatékonyabbak a kisebb alkotók, mint a hírességek? 
Influencer - Content creator vita
Puskás Peti | Pamkutya
11:00 - 11:30
Hosszútávú vs. alkalmi együttműködések
bővebben
x Miért van kevesebb hosszútávú együttműködés és mi lenne az ideális? Milyen hátulütőkkel jár, ha nagyon eltolódik az arány, mit preferálnak inkább az influencerek, és mit az ügyfelek?
Ügyfél - Influencer vita
Kovács Barnabás (PepsiCo) | Istenes Bence
11:30 - 11:50
Viber közösség influencereknek és brandeknek: Ultimate Útmutató
bővebben
x Csevegő alkalmazások terjeszkedése és értéke napjainkban és a jövőben. Hogyan ösztönözzük az érzelemkifejező üzenetküldést a Viber-en? Szabad utat enged a felhasználóknak és márkáknak, hogy tértől és időtől függetlenül kapcsolódjanak egymáshoz? A multimédiás üzenetküldési trendek elterjedése és alkalmazása.
Előadás
Daniela Ivanova (Viber)
11:50 - 12:00
Siker-Story: Miért kell most a lehető legtöbbet az Instagram Story-val foglalkozni?
Előadás
Nagy-György Borbála (GLAMOUR)
12:00 - 12:30
Influencer Marketing 101
bővebben
x A brieftől az evalig: hogyan jön létre egy influencer kampány, milyen állomásai vannak ideális esetben? Mikor érdemes influencert használni? Mi mindent vegyünk figyelembe az influencer kiválasztásakor? Hol vannak a legnagyobb eltérések az ideálishoz képest? Ki miért felel ebben a folyamatban, és ki kihez fordulhat, ha problémája van? Útmutatás a márka-ügynökség-menedzsmentcég-influencer együttműködésekhez
Kerekasztal
Bánki Judit (BJ's Management) | B. Nagy Réka | Bolla Viki | Dévald Ákos (Post for Rent) | Kun Melinda (Rauch Hungária) | Sydney van den Bosch | Szepesi Dóri (Positive Adamsky) | Tóth Katalin (Paco Rabanne)
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:00
Content Creation team vs. Talent management – Hogyan építsünk fel egy tökéletes tartalom-előállítói csapatot?
bővebben
x Hogyan lehet felépíteni egy tökéletes tartalomgyártói csapatot? Milyen pozíciók (pl. content strategist, content manager, creator/influencer, content editor, digital marketing specialist, content analyst), milyen szerepek és felelősségi körök léteznek? Mikortól érdemes  influencerdivíziót felállítani? Ez milyen megvalósításbeli előnyökkel jár? Kitermeli-e magát? Hogyan keressünk tehetségeket, hogyan menedzseljük őket? Milyen a jó talent management?
Kerekasztal
Farkas Dani (Star Network) | Horváth Ádám (Nuheadz Talent Management) | Mérő Ádám (Coca–Cola) | Sass Dani (Armadillo Kreatív Ügynökség) | Szabó Gergő (Special Effects Media) | Varga - Szilágyi Zsolt (Post for Rent) | Zorigt Batjin (HPS)
14:00 - 14:30
A tökéletes social media guide
bővebben
x Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn közösségi platformok trendjei. Melyik platformot hogyan, és mire használjuk, milyen kiaknázatlan lehetőségek vannak? Közösségi médiás videó trendek és insightok a világban.
Előadás
Lévai Richárd (Liftup)
14:30 - 15:00
Content Performance & Influencer Campaign Analytics – Mérési megoldások
bővebben
x Mik a legbiztosabb mérési eszközök? Hogyan mérjünk obskúrus tartalmakat? Mik a legcélravezetőbb KPI-ok? Mik a legjobb módszerek? Kell-e feketelistázni az eredményeket? Kik a valódi és kik a hamis influencerek?
Páros előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Csiszár Gergő (Post For Rent)
15:00 - 15:30
Multi - Channel Network (MCN) üzleti modellek és hálózatok
bővebben
x Tehetségügynökök? Tartalomgyártók? Vagy teljes médiahálózatok?  Az "MCN" üzleti modell az elmúlt években gyorsan megváltozott, MCN vezetők megvizsgálják, mi működik ma, és hogyan változik a videófókuszált hálózatok világa a jövőben?
Kerekasztal
Hernádi Gábor (Star Network) | Juhász Noémi (Post for Rent) | Kovács Péter (Google) | Pintér R. Róbert (4Kids Network) | Szabó Zsolt  (Special Effects Media)
15:30 - 16:00
Nagy léptékű influencerek helyett mikroinfluencerek
bővebben
x A gyógyszeriparban nagyon kötöttek a kommunikációs lehetőségek, ami az influencerekkel való együttműködésre is ugyanúgy érvényes. A Bayer Consumer Healthnél kidolgoztak egy olyan modellt a Bepanthen márkára, ami másfél éve sikeresen működik, és mind a szigorú törvényi szabályozásnak, mind a gyógyszercégekre jellemző belső elvárásoknak megfelel, miközben az influencernek is szabadságot biztosítanak.
Előadás
Kovács Ambrus (Bayer Hungária)
16:00 - 16:30
A jó tartalom elad!
bővebben
x Lehet egy e-commerce projekt, konkrétan egy sneaker webshop marketingjét szinte teljes egészében content/social/influencer marketingre alapozni? Az esettanulmányból kiderül! Spoiler: igen.
Előadás
Boroznaki Gergő (Sneakerbox.hu)
16:30 - 17:00
The digital marketing revolution. Change or DIE!
bővebben
x DETAILS:
- why and how marketing is changing traditional channels of reaching consumers are dying
- what to expect in the next 20 years from digital marketing
- how to engage consumers to choose content to consume
- how social media is the most important sales channel
Előadás
Sigurd Vedal (Vedal Media Group)

Shane Tusup workshop
17:15 - 21:00
Shane Tusup – Peak performance workshop és közönségtalálkozó
bővebben
x Shane Tusup. Talán nem kell hosszasan bemutatni és leírni eddigi munkásságát. Az elmúlt időszakban voltak nagy sikerek és még nagyobb mélységek, amiket közelről láthatott, tapasztalhatott. A csúcsteljesítmény fogalmát fogja körüljárni saját történetein keresztül és ezzel segíti üzleti döntéshozók, marketingvezetők, tartalomgyártók mindennapjait. Hogyan érd el a saját csúcsteljesítményed? Shane tudja, Shane már megmutatta. A workshop Influencer Festivalra vásárolt bármely jegytípussal látogatható. Ha megvásároltad a jegyed további információkat osztunk meg!
 
Workshop 
Shane Tusup


Creator Track
Témák a jelen és a jövő tartalomgyártóinak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:25 - 13:30
Moderátori köszöntő
Ádám Orsi (Positive Adamsky) | Szántó Péter (SpingTab)
13:30 - 14:00
Élő videógyártás - Hogyan készítsünk videókat? - a prémium videógyártás művészete
bővebben
x Videók létrehozása, rögzítése, szerkesztése, megosztása, tartalom tartalomspecializálás és testreszabás; demók, tippek, filmkészítő skillek, betekintés a legjobb gyakorlatokba; Mik a legjobb eszközök, felszerelések, szerkesztőprogramok (vágó- és hangszerkesztő software-ek)? Mit kell tudni a világítás beállításáról? Tudj meg mindent az okostelefonos videókészítésről, az animációról és mozgásgrafikáról, mint tartalomról, a mobil élő streaming eszközkészletekről és munkafolymatokról! Gyárts prémium videókat, és valósíts meg jobb élő közvetítéseket! A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy Facebook live.
Előadás
Szántó Péter (SpingTab) | Toppler Dorina | Török Ábel
14:00 - 14:30
TikTok podcast
bővebben
x A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy podcast miközben TikTok sztárok és szakemberek beszélgetnek. Mire elég 15 másodperc? A kínai TikTok ma a világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja. 2019-ben többen töltötték le a TikTok applikációt mobiltelefonjukra mint a Facebook-ot, az Instagram-ot és a YouTube-ot. A TikTok itthon is hódít a fiatalok körében, az aktív felhasználók számával kapcsolatban ugyan pontos adatunk még nincs, de az elérhető adatok alapján már valószínűsíthetően meghaladja a 1,000,000 felhasználót. De vajon mitől ennyire sikeres és addiktív ez a videós platform? Miben más mint a többi közösségi média? És hogyan lehet rajta a leghatékonyabban hirdetéseket elhelyezni?
 
Élő podcast
Bóna Bianka | Dévald Ákos (Post For Rent) | Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management) | Sándorfy Adrián (Biznisz Boyz Podcast) | Whisper Ton
14:30 - 15:00
YouTube podcast - prémium digitális videó a jövő tartalma
bővebben
x A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy podcast miközben sztárvloggerek beszélgetnek arról, milyen eszközökkel építik a csatornájukat. Milyen YouTube mérőszámokat kell figyelni? Hogyan kell tartalmat létrehozni és tesztelni? Hogyan vezethetnek a jó kulcsszavak és a SEO a YouTube csatornád sikeréhez? Hogyan lehet növelni a videómegtekintéseket SEO technikák segítségével? Miért van szükség video sitemap-re és még néhány ingyenes eszközre, amelyekkel javíthatod a rangsorolásodat, a videókra kattintásokat és azok megtekintéseit? YouTube Channel analytics megértése. 
Élő podcast
Bodrogi Bozán András (YouTube szakértő) | Dezső Bence | Henry Kettner | Kovács Péter (Google) | Sándorfy Adrián (Biznisz Boyz Podcast) | Török Ábel
15:00 - 15:30
Instagram és Facebook trendek – Videó az Instagramon és egyéb formátumok. Tartalomgyártók a Facebookon
bővebben
x Instagramsztárok és tartalomgyártók beszélgetnek arról, hogy használják az IGTV-t közösségépítésre. Tippek, trükkök és a legjobb gyakorlatok az Instagram használatához. Milyen típusú tartalom működik a legjobban, mi a jó stratégia az összes Instagram formátumhoz - pl. IGTV, Stories, Feed és Live? Hogyan tudják jelenlétüket növelni, hogyan keresnek pénzt, és építenek üzletet a Facebookon? Hogyan használják a Facebook Watch-t? Hogyan optimalizálnak tartalmat?
Élő Facebook Live
Boroznaki Gergő (Sneakerbox.hu) | Csorba Anita | Dombóvári István | Kulcsár Edina | Lévai Richárd (Liftup) | Papp Inez Hilda | Sydney van den Bosch
15:30 - 16:00
Creator's challenges
bővebben
x Hogyan találd meg a stílusod és a hangod? Hogyan építsd fel online márkádat? Hogyan használd a platformokat? Hogyan építsd és vond be a közösségedet? Hogyan lehet rajongói közösséget menedzselni? Hogyan lehet sikeresen felépíteni egy menedzsmentcsapatot? Milyen tartalomgyártói üzleti modellek vannak?  A márkákkal való együttműködések szerződéskötéssel járnak - mi mindenre kell odafigyelni? Hogyan lehet jól megismerni egy márkát? Mi a titka egy nagyszerű videónak/posztnak? Hogyan csinálj vírustartalmat?  VR, AR, 360 videó - hogyan használd ki ezeket? A VR lenne a bevonó szórakoztatás jövője? Hogyan hozz létre olyan tartalmat, amely szórakoztat, miközben üzleti célokat is szolgál? Hogyan lehet vonzó médiatartalmat létrehozni a tinik számára?  Hogyan használd fel az adatokat a nagyobb eléréshez? Hogyan használd fel más influencerekkel/tartalomgyártókkal való összefogás erejét a kölcsönös előnyök érdekében? Hogyan kezeld és tarts lépést a kihívásokkal és trendekkel? Részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben gyárts tartalmat? Hogyan válnak a tartalomgyártók hírességekké, hogyan menedzseld karriered? Mit tudsz tenni az online zaklatás ellen? 
Kerekasztal
Annoni Zita | Bánki Beni | Budavári Fülöp | Dely Ábris (Grandioso) | Forrás Dávid (NOIZZ) | Kiss Alexa | Schiwert-Takács László (RTL Magyarorország) | Viszkok Fruzsi
16:00 - 16:30
Influencerek tabuk nélkül
bővebben
x Milyen külföldi trendeket követsz (csatornák, formátumok, fontos jövőbe mutató patternek)? Hogyan építetted fel oldaladat/csatornádat és tetted pénzzé? Az online életed, hogyan befolyásolja az offline életed? Hogyan tervezed meg az offline szerepléseidet (élő előadások, közönségtalálkozók, stb.)? Hogyan növeled ezek által a személyes márkaismertségedet? Hogyan fejleszted magadat? Influencerként mit teszel a mentális egészségedért? Hogyan kerülöd el az alkotói kiégést? Hogyan találod meg a munka-magánélet közötti egyensúlyt? Influencer párokat is kérdezünk a közös munkáról, hogy miért szeretnek együtt dolgozni, valamint milyen a civil élet egymással? Mit teszel azért, hogy társadalmilag felelős influencer legyél?
Kerekasztal
Csecse Attila | Gelencsér Tímea | Köllő Babett | Ördög Nóra és Nánási Pál | Pamkutya | Pusztai Olivér
16:30 - 17:00
Műsorszerű szerkesztett tartalmak YouTube-on
bővebben
x A vlogon túl, avagy műsorszerű szerkesztett tartalmak a YouTube-on.
Kerekasztal
Benkő Lilla (Szerinted?) | Barbalics Bence (Speedzone) | Dallos Bogi (7kornálam!) | D. Tóth Kriszta (Elviszlek magammal, WMN.hu) | Marosi Viktor (Laikus)
16:30 - 19:00
Influencer Festival közönségtalálkozó
Creator Track
Témák a jelen és a jövő tartalomgyártóinak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:25 - 13:30
Moderátori köszöntő
Ádám Orsi (Positive Adamsky) | Szántó Péter (SpingTab)
13:30 - 14:00
Élő videógyártás - Hogyan készítsünk videókat? - a prémium videógyártás művészete
bővebben
x Videók létrehozása, rögzítése, szerkesztése, megosztása, tartalom tartalomspecializálás és testreszabás; demók, tippek, filmkészítő skillek, betekintés a legjobb gyakorlatokba; Mik a legjobb eszközök, felszerelések, szerkesztőprogramok (vágó- és hangszerkesztő software-ek)? Mit kell tudni a világítás beállításáról? Tudj meg mindent az okostelefonos videókészítésről, az animációról és mozgásgrafikáról, mint tartalomról, a mobil élő streaming eszközkészletekről és munkafolymatokról! Gyárts prémium videókat, és valósíts meg jobb élő közvetítéseket! A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy Facebook live.
Előadás
Szántó Péter (SpingTab) | Toppler Dorina | Török Ábel
14:00 - 14:30
TikTok podcast
bővebben
x A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy podcast miközben TikTok sztárok és szakemberek beszélgetnek. Mire elég 15 másodperc? A kínai TikTok ma a világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja. 2019-ben többen töltötték le a TikTok applikációt mobiltelefonjukra mint a Facebook-ot, az Instagram-ot és a YouTube-ot. A TikTok itthon is hódít a fiatalok körében, az aktív felhasználók számával kapcsolatban ugyan pontos adatunk még nincs, de az elérhető adatok alapján már valószínűsíthetően meghaladja a 1,000,000 felhasználót. De vajon mitől ennyire sikeres és addiktív ez a videós platform? Miben más mint a többi közösségi média? És hogyan lehet rajta a leghatékonyabban hirdetéseket elhelyezni?
 
Élő podcast
Bóna Bianka | Dévald Ákos (Post For Rent) | Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management) | Sándorfy Adrián (Biznisz Boyz Podcast) | Whisper Ton
14:30 - 15:00
YouTube podcast - prémium digitális videó a jövő tartalma
bővebben
x A program alatt testközelből mutatjuk meg, hogy hogyan készül egy podcast miközben sztárvloggerek beszélgetnek arról, milyen eszközökkel építik a csatornájukat. Milyen YouTube mérőszámokat kell figyelni? Hogyan kell tartalmat létrehozni és tesztelni? Hogyan vezethetnek a jó kulcsszavak és a SEO a YouTube csatornád sikeréhez? Hogyan lehet növelni a videómegtekintéseket SEO technikák segítségével? Miért van szükség video sitemap-re és még néhány ingyenes eszközre, amelyekkel javíthatod a rangsorolásodat, a videókra kattintásokat és azok megtekintéseit? YouTube Channel analytics megértése. 
Élő podcast
Bodrogi Bozán András (YouTube szakértő) | Dezső Bence | Henry Kettner | Kovács Péter (Google) | Sándorfy Adrián (Biznisz Boyz Podcast) | Török Ábel
15:00 - 15:30
Instagram és Facebook trendek – Videó az Instagramon és egyéb formátumok. Tartalomgyártók a Facebookon
bővebben
x Instagramsztárok és tartalomgyártók beszélgetnek arról, hogy használják az IGTV-t közösségépítésre. Tippek, trükkök és a legjobb gyakorlatok az Instagram használatához. Milyen típusú tartalom működik a legjobban, mi a jó stratégia az összes Instagram formátumhoz - pl. IGTV, Stories, Feed és Live? Hogyan tudják jelenlétüket növelni, hogyan keresnek pénzt, és építenek üzletet a Facebookon? Hogyan használják a Facebook Watch-t? Hogyan optimalizálnak tartalmat?
Élő Facebook Live
Boroznaki Gergő (Sneakerbox.hu) | Csorba Anita | Dombóvári István | Kulcsár Edina | Lévai Richárd (Liftup) | Papp Inez Hilda | Sydney van den Bosch
15:30 - 16:00
Creator's challenges
bővebben
x Hogyan találd meg a stílusod és a hangod? Hogyan építsd fel online márkádat? Hogyan használd a platformokat? Hogyan építsd és vond be a közösségedet? Hogyan lehet rajongói közösséget menedzselni? Hogyan lehet sikeresen felépíteni egy menedzsmentcsapatot? Milyen tartalomgyártói üzleti modellek vannak?  A márkákkal való együttműködések szerződéskötéssel járnak - mi mindenre kell odafigyelni? Hogyan lehet jól megismerni egy márkát? Mi a titka egy nagyszerű videónak/posztnak? Hogyan csinálj vírustartalmat?  VR, AR, 360 videó - hogyan használd ki ezeket? A VR lenne a bevonó szórakoztatás jövője? Hogyan hozz létre olyan tartalmat, amely szórakoztat, miközben üzleti célokat is szolgál? Hogyan lehet vonzó médiatartalmat létrehozni a tinik számára?  Hogyan használd fel az adatokat a nagyobb eléréshez? Hogyan használd fel más influencerekkel/tartalomgyártókkal való összefogás erejét a kölcsönös előnyök érdekében? Hogyan kezeld és tarts lépést a kihívásokkal és trendekkel? Részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben gyárts tartalmat? Hogyan válnak a tartalomgyártók hírességekké, hogyan menedzseld karriered? Mit tudsz tenni az online zaklatás ellen? 
Kerekasztal
Annoni Zita | Bánki Beni | Budavári Fülöp | Dely Ábris (Grandioso) | Forrás Dávid (NOIZZ) | Kiss Alexa | Schiwert-Takács László (RTL Magyarorország) | Viszkok Fruzsi
16:00 - 16:30
Influencerek tabuk nélkül
bővebben
x Milyen külföldi trendeket követsz (csatornák, formátumok, fontos jövőbe mutató patternek)? Hogyan építetted fel oldaladat/csatornádat és tetted pénzzé? Az online életed, hogyan befolyásolja az offline életed? Hogyan tervezed meg az offline szerepléseidet (élő előadások, közönségtalálkozók, stb.)? Hogyan növeled ezek által a személyes márkaismertségedet? Hogyan fejleszted magadat? Influencerként mit teszel a mentális egészségedért? Hogyan kerülöd el az alkotói kiégést? Hogyan találod meg a munka-magánélet közötti egyensúlyt? Influencer párokat is kérdezünk a közös munkáról, hogy miért szeretnek együtt dolgozni, valamint milyen a civil élet egymással? Mit teszel azért, hogy társadalmilag felelős influencer legyél?
Kerekasztal
Csecse Attila | Gelencsér Tímea | Köllő Babett | Ördög Nóra és Nánási Pál | Pamkutya | Pusztai Olivér
16:30 - 17:00
Műsorszerű szerkesztett tartalmak YouTube-on
bővebben
x A vlogon túl, avagy műsorszerű szerkesztett tartalmak a YouTube-on.
Kerekasztal
Benkő Lilla (Szerinted?) | Barbalics Bence (Speedzone) | Dallos Bogi (7kornálam!) | D. Tóth Kriszta (Elviszlek magammal, WMN.hu) | Marosi Viktor (Laikus)
16:30 - 19:00
Influencer Festival közönségtalálkozó


Brand Track
Témák marketingeseknek és döntéshozóknak
A program folyamatosan bővül, nézz vissza később. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
08:00 - 09:00
Érkezés/regisztráció
09:00 - 09:10
Moderátori köszöntő
Gál Petra (RTL Klub Hungary) | Simon Krisztián (MMonline, Brandmánia)
09:10 - 09:30
Meet the Content 2.0 - From trash to treasure
bővebben
x Mi számít tartalomnak, és mi nem? Mik a social media legértékesebb tartalmai? Milyen az a tartalom, amitől a világ egy jobb hely lehet? Kontent újrahasznosítás, és rakjuk le együtt a digitális környezetvédelem szabályait!
Páros előadás
Nagy Márton (Positive Adamsky) | Rábai Márk (Positive Adamsky)
09:30 - 10:00
Content Creation & Influencer Marketing Rules
bővebben
x Merre halad a világ a szabályozás szempontjából? Önszabályozási és hatósági gyakorlat a világban, GVH utóvizsgálatok eredményei, és ÖRT útmutató a láthatáron
Páros előadás
Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklám Testület) | Dr. Zenisek Andrea (Gazdasági Versenyhivatal)
10:00 - 10:30
The ultimate guide to Content Creation & Influencer Marketing
bővebben
x Mi a tartalom létrehozásának folyamata? Milyen a jó tartalomstratégia? Minden influencer tartalomgyártó, de nem minden tartalomgyártó influencer - mikortól számít valaki influencernek? Milyen típusú influencerek vannak 2019-ben? Mennyiért gyártanak tartalmat? Évente hány márkás együttműködést vállalnak? Mit jelent hitelesnek lenni, hogyan lehet megőrizni? Mi az ügyfelek, ügynökségek, menedzsmentcégek, influencerek szerepe, mik a felelősségi köreik, feladataik, kötelezettségeik az influencer marketingben? 
Páros előadás
Istenes Bence | Vaszary Ádám (Positive Adamsky)
10:30 - 11:00
Celebrity Endorser vs. Content Creator
bővebben
x Mik az alapvető és elérésbeli különbségek, milyen elvárásokat támasszunk az egyik és a másik felé? Kit hogyan kezelnek a piacon? Hatékonyabbak a kisebb alkotók, mint a hírességek? 
Influencer - Content creator vita
Puskás Peti | Pamkutya
11:00 - 11:30
Hosszútávú vs. alkalmi együttműködések
bővebben
x Miért van kevesebb hosszútávú együttműködés és mi lenne az ideális? Milyen hátulütőkkel jár, ha nagyon eltolódik az arány, mit preferálnak inkább az influencerek, és mit az ügyfelek?
Ügyfél - Influencer vita
Kovács Barnabás (PepsiCo) | Istenes Bence
11:30 - 11:50
Viber közösség influencereknek és brandeknek: Ultimate Útmutató
bővebben
x Csevegő alkalmazások terjeszkedése és értéke napjainkban és a jövőben. Hogyan ösztönözzük az érzelemkifejező üzenetküldést a Viber-en? Szabad utat enged a felhasználóknak és márkáknak, hogy tértől és időtől függetlenül kapcsolódjanak egymáshoz? A multimédiás üzenetküldési trendek elterjedése és alkalmazása.
Előadás
Daniela Ivanova (Viber)
11:50 - 12:00
Siker-Story: Miért kell most a lehető legtöbbet az Instagram Story-val foglalkozni?
Előadás
Nagy-György Borbála (GLAMOUR)
12:00 - 12:30
Influencer Marketing 101
bővebben
x A brieftől az evalig: hogyan jön létre egy influencer kampány, milyen állomásai vannak ideális esetben? Mikor érdemes influencert használni? Mi mindent vegyünk figyelembe az influencer kiválasztásakor? Hol vannak a legnagyobb eltérések az ideálishoz képest? Ki miért felel ebben a folyamatban, és ki kihez fordulhat, ha problémája van? Útmutatás a márka-ügynökség-menedzsmentcég-influencer együttműködésekhez
Kerekasztal
Bánki Judit (BJ's Management) | B. Nagy Réka | Bolla Viki | Dévald Ákos (Post for Rent) | Kun Melinda (Rauch Hungária) | Sydney van den Bosch | Szepesi Dóri (Positive Adamsky) | Tóth Katalin (Paco Rabanne)
12:30 - 13:30
Ebédszünet
13:30 - 14:00
Content Creation team vs. Talent management – Hogyan építsünk fel egy tökéletes tartalom-előállítói csapatot?
bővebben
x Hogyan lehet felépíteni egy tökéletes tartalomgyártói csapatot? Milyen pozíciók (pl. content strategist, content manager, creator/influencer, content editor, digital marketing specialist, content analyst), milyen szerepek és felelősségi körök léteznek? Mikortól érdemes  influencerdivíziót felállítani? Ez milyen megvalósításbeli előnyökkel jár? Kitermeli-e magát? Hogyan keressünk tehetségeket, hogyan menedzseljük őket? Milyen a jó talent management?
Kerekasztal
Farkas Dani (Star Network) | Horváth Ádám (Nuheadz Talent Management) | Mérő Ádám (Coca–Cola) | Sass Dani (Armadillo Kreatív Ügynökség) | Szabó Gergő (Special Effects Media) | Varga - Szilágyi Zsolt (Post for Rent) | Zorigt Batjin (HPS)
14:00 - 14:30
A tökéletes social media guide
bővebben
x Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn közösségi platformok trendjei. Melyik platformot hogyan, és mire használjuk, milyen kiaknázatlan lehetőségek vannak? Közösségi médiás videó trendek és insightok a világban.
Előadás
Lévai Richárd (Liftup)
14:30 - 15:00
Content Performance & Influencer Campaign Analytics – Mérési megoldások
bővebben
x Mik a legbiztosabb mérési eszközök? Hogyan mérjünk obskúrus tartalmakat? Mik a legcélravezetőbb KPI-ok? Mik a legjobb módszerek? Kell-e feketelistázni az eredményeket? Kik a valódi és kik a hamis influencerek?
Páros előadás
Vaszary Ádám (Positive Adamsky) | Csiszár Gergő (Post For Rent)
15:00 - 15:30
Multi - Channel Network (MCN) üzleti modellek és hálózatok
bővebben
x Tehetségügynökök? Tartalomgyártók? Vagy teljes médiahálózatok?  Az "MCN" üzleti modell az elmúlt években gyorsan megváltozott, MCN vezetők megvizsgálják, mi működik ma, és hogyan változik a videófókuszált hálózatok világa a jövőben?
Kerekasztal
Hernádi Gábor (Star Network) | Juhász Noémi (Post for Rent) | Kovács Péter (Google) | Pintér R. Róbert (4Kids Network) | Szabó Zsolt  (Special Effects Media)
15:30 - 16:00
Nagy léptékű influencerek helyett mikroinfluencerek
bővebben
x A gyógyszeriparban nagyon kötöttek a kommunikációs lehetőségek, ami az influencerekkel való együttműködésre is ugyanúgy érvényes. A Bayer Consumer Healthnél kidolgoztak egy olyan modellt a Bepanthen márkára, ami másfél éve sikeresen működik, és mind a szigorú törvényi szabályozásnak, mind a gyógyszercégekre jellemző belső elvárásoknak megfelel, miközben az influencernek is szabadságot biztosítanak.
Előadás
Kovács Ambrus (Bayer Hungária)
16:00 - 16:30
A jó tartalom elad!
bővebben
x Lehet egy e-commerce projekt, konkrétan egy sneaker webshop marketingjét szinte teljes egészében content/social/influencer marketingre alapozni? Az esettanulmányból kiderül! Spoiler: igen.
Előadás
Boroznaki Gergő (Sneakerbox.hu)
16:30 - 17:00
The digital marketing revolution. Change or DIE!
bővebben
x DETAILS:
- why and how marketing is changing traditional channels of reaching consumers are dying
- what to expect in the next 20 years from digital marketing
- how to engage consumers to choose content to consume
- how social media is the most important sales channel
Előadás
Sigurd Vedal (Vedal Media Group)

Shane Tusup workshop
17:15 - 21:00
Shane Tusup – Peak performance workshop és közönségtalálkozó
bővebben
x Shane Tusup. Talán nem kell hosszasan bemutatni és leírni eddigi munkásságát. Az elmúlt időszakban voltak nagy sikerek és még nagyobb mélységek, amiket közelről láthatott, tapasztalhatott. A csúcsteljesítmény fogalmát fogja körüljárni saját történetein keresztül és ezzel segíti üzleti döntéshozók, marketingvezetők, tartalomgyártók mindennapjait. Hogyan érd el a saját csúcsteljesítményed? Shane tudja, Shane már megmutatta. A workshop Influencer Festivalra vásárolt bármely jegytípussal látogatható. Ha megvásároltad a jegyed további információkat osztunk meg!
 
Workshop 
Shane Tusup